Ми забезпечуємо комплексну автоматизацію підприємств, глибоко вивчаємо специфіку бізнес-процесів по галузях, розробляємо та впроваджуємо індивідуальні програмні рішення, забезпечуємо підтримку програмних продуктів на всіх етапах експлуатації, навчаємо персонал Вашої компанії, а також надаємо консультації з управління бізнес-процесами.
СУПРОВІД BAS
Будь-яке програмне забезпечення періодично вимагає уваги фахівця. Це пояснюється тим, що в процесі експлуатації накопичуються різні дрібні помилки – саме вони в певний момент призводять до «аварій» та збоїв у роботі.
Ще більшої уваги потребує така складна і багатозадачна система, як BAS, саме тому так затребувана сьогодні послуга супровід. Тих, хто вважає, що для нормальної роботи достатньо одного разу встановити потрібну конфігурацію та навчити своїх співробітників працювати з сервісом, доведеться засмутити. Якщо ваше програмне забезпечення не вчасно оновлюватиметься і коригуватиметься, то через деякий час воно стане непридатним для роботи. Чому?
Причин існує кілька, основні це:
- Оновлення. Після випуску нової програми або версії в процесі роботи з ними виявляються дрібні недоробки, прорахунки та помилки розробників (бо все передбачити в тестовому режимі неможливо), які поступово усуваються. Певні недоліки також можна допустити і під час застосування системи. Крім того, як уже було зазначено вище, помилки здійснюються співробітниками компанії в процесі роботи – всі вони накопичуються та згодом призводять до збоїв. У свою чергу професійне обслуговування продуктів BAS передбачає своєчасне виявлення та усунення подібних помилок та внесення необхідних оновлень.
- Актуалізація. Сервіси в продуктах BAS безпосередньо стосуються законодавства. Останнє досить часто зазнає різних змін, зокрема можуть змінитися форми звітів або з'явитися істотні зміни в системі оподаткування. Супровід продуктів BAS, який в оптимальному варіанті повинен проводитися регулярно, передбачає також оновлення або актуалізацію законодавчої складової.
- Доопрацювання. У процесі використання різних конфігурацій BAS або будь-якого іншого програмного забезпечення можуть відбутися істотні зміни на підприємстві, наприклад, розширення сфери діяльності. У цьому випадку виникає необхідність розширення функціональності програми.
Звичайно, підприємство може містити у своєму штаті власного співробітника, який відповідатиме за обслуговування продукту лінійки BAS, проте такий підхід доцільний лише для великих організацій з більшими оборотами. У переважній більшості випадків супровід програмного забезпечення здійснюється спеціалізованими компаніями у форматі абонентського обслуговування – це раціональніший варіант, який до того ж гарантує якісне виконання робіт.
Які роботи проводять у рамках послуги супровід?
Компанія "Форт-БіТуБі" пропонує кілька пакетів абонентського обслуговування, щоб кожен Клієнт міг вибрати оптимальне за обсягом та вартістю рішення з погляду свого бізнесу.
Назва пакету | Easy | Lite | Classic 10 | Prof 20 | Premium 50 |
Кількість людино-годин в місяць | 6 ( на 1 квартал) | 5 | 10 | 20 | 50 |
Щомісячний платіж, грн | х | 5700 | 9000 | 17000 | 40000 |
Вартість пакету при предоплаті на 3 місяці, грн | 5700 | 13800 Економія 450 | 26400 Економія 600 | 50400 Економія 1200 | 120000 Економія 3000 |
Можливість переносу невикористаних годин на інший місяць ( в рамках дії договору ) | Так | Ні | Ні | Так | Так |
Кількість виїздів спеціаліста в офіс | х | х | х | 2 | 4 |
Вартість години при оплаті за 1 місяць | х | 950 | 900 | 860 | 820 |
Вартість години при оплаті за 3 місяці | 950 | 920 | 880 | 840 | 800 |
Примітка:
- Термін дії договору – 3, 6 місяців
- Оплата послуг здійснюється у вигляді передоплати
- Закриття виконаних послуг здійснюється після закінчення терміну дії пакета послуг
- Мінімальний обсяг робіт при виїзді – 2 години
- Ціни вказані у гривнях
Пакет обслуговування програмних продуктів BAS може включати:
- Надання кваліфікованих, доступних для розуміння Замовника консультацій.
- Проведення робіт, пов'язаних із доопрацюванням системи (наприклад, розширення функціоналу або створення додаткових звітів).
- Оновлення системи.
- Проведення регламентних робіт, включаючи резервне копіювання.
- Адміністрація системи.
- Вирішення термінових проблем – наприклад, у разі збою системи.
У рамках пакетів можуть виконуватись такі послуги:
- Підключення продукту «FREDO Звіт» (продукт для формування та передачі електронної звітності)
- щоденне резервне копіювання серверної бази даних
- щотижневе резервне копіювання файлової бази даних
- оновлення типових конфігурацій
- оновлення платформи BAF
- адміністрування списку користувачів
- консультації з використання ПП BAS або інших програмних продуктів віддалено та/або в офісі клієнта згідно з умовами обраного пакету
- контроль коректності відображення господарських операцій на базі даних
- Для пакета Premium 100: тестування баз даних, підготовчі роботи перед закриттям періоду (переведення документів (відновлення послідовності партій та розрахунків), аналіз помилок та рекомендації щодо їх усунення).
Консультування може здійснюватися як телефоном, так і за допомогою віддаленого підключення до бази даних Замовника (в т.ч. і до робочого столу конкретного користувача), а також в офісі клієнта.
Пакет «Адміністрація»
Цей пакет розрахований на компанії, які не мають штатних технічних фахівців, які знають продукти BAS або особливості платформи BAF і вміють адмініструвати систему, а також здійснювати підтримку користувачів (консультування). Також цей пакет може бути цікавий на початковому етапі роботи з новою системою (або на етапі впровадження) компаніям, у яких є відповідні фахівці, яким просто потрібна первісна допомога у проведенні всіх необхідних робіт з базою даних.
Адміністрація включає такі послуги:
- • Інформаційно-технологічний супровід ПП "BAS" (ІТС)
- • Підключення продукту «FREDO Звіт» (продукт для формування та подання електронної звітності)
- • резервне копіювання бази даних
- • оновлення типових конфігурацій
- • оновлення платформи BAF
- • тестування баз даних та виправлення помилок цілісності даних
- • перевірка наявності та коректності даних в ІХ, що впливають на правильне ведення обліку
- • відновлення баз даних із резервної копії
- • встановлення програмного продукту
- • встановлення та адміністрування серверів програм BAS
- • адміністрування списку користувачів
- • налаштування інтерфейсів та прав доступу користувачів
- • консультації щодо використання програмних продуктів BAS в офісі клієнта та по телефону
- • визначення індивідуальних налаштувань ведення обліку у програмних продуктах
Консультування може здійснюватися як по телефону, так і за допомогою віддаленого підключення до бази даних Замовника (в т.ч. і робочого столу конкретного користувача), а також в офісі клієнта.
Вартість пакету «Адміністрування» залежить від кількості користувачів (кількості клієнтських ліцензій), кількості баз даних і ступеня їх доопрацювання, а також від складу набору послуг, тому розраховується індивідуально для кожної компанії.
Остаточний перелік робіт погоджується та затверджується Замовником та Виконавцем.