Супровід BAS

Ми забезпечуємо комплексну автоматизацію підприємств, глибоко вивчаємо специфіку бізнес-процесів по галузях, розробляємо та впроваджуємо індивідуальні програмні рішення, забезпечуємо підтримку програмних продуктів на всіх етапах експлуатації, навчаємо персонал Вашої компанії, а також надаємо консультації з управління бізнес-процесами.

СУПРОВІД BAS

Будь-яке програмне забезпечення періодично вимагає уваги фахівця. Це пояснюється тим, що в процесі експлуатації накопичуються різні дрібні помилки – саме вони в певний момент призводять до «аварій» та збоїв у роботі.

Ще більшої уваги потребує така складна і багатозадачна система, як BAS, саме тому так затребувана сьогодні послуга супровід. Тих, хто вважає, що для нормальної роботи достатньо одного разу встановити потрібну конфігурацію та навчити своїх співробітників працювати з сервісом, доведеться засмутити. Якщо ваше програмне забезпечення не вчасно оновлюватиметься і коригуватиметься, то через деякий час воно стане непридатним для роботи. Чому?

    Причин існує кілька, основні це:
  1. Оновлення. Після випуску нової програми або версії в процесі роботи з ними виявляються дрібні недоробки, прорахунки та помилки розробників (бо все передбачити в тестовому режимі неможливо), які поступово усуваються. Певні недоліки також можна допустити і під час застосування системи. Крім того, як уже було зазначено вище, помилки здійснюються співробітниками компанії в процесі роботи – всі вони накопичуються та згодом призводять до збоїв. У свою чергу професійне обслуговування продуктів BAS передбачає своєчасне виявлення та усунення подібних помилок та внесення необхідних оновлень.
  2. Актуалізація. Сервіси в продуктах BAS безпосередньо стосуються законодавства. Останнє досить часто зазнає різних змін, зокрема можуть змінитися форми звітів або з'явитися істотні зміни в системі оподаткування. Супровід продуктів BAS, який в оптимальному варіанті повинен проводитися регулярно, передбачає також оновлення або актуалізацію законодавчої складової.
  3. Доопрацювання. У процесі використання різних конфігурацій BAS або будь-якого іншого програмного забезпечення можуть відбутися істотні зміни на підприємстві, наприклад, розширення сфери діяльності. У цьому випадку виникає необхідність розширення функціональності програми.

Звичайно, підприємство може містити у своєму штаті власного співробітника, який відповідатиме за обслуговування продукту лінійки BAS, проте такий підхід доцільний лише для великих організацій з більшими оборотами. У переважній більшості випадків супровід програмного забезпечення здійснюється спеціалізованими компаніями у форматі абонентського обслуговування – це раціональніший варіант, який до того ж гарантує якісне виконання робіт.

Які роботи проводять у рамках послуги супровід?

Компанія "Форт-БіТуБі" пропонує кілька пакетів абонентського обслуговування, щоб кожен Клієнт міг вибрати оптимальне за обсягом та вартістю рішення з погляду свого бізнесу.

Назва пакету Easy Lite Classic 10 Prof 20 Premium 50
Кількість людино-годин в місяць 6 ( на 1 квартал) 5 10 20 50
Щомісячний платіж, грн х 5700 9000 17000 40000
Вартість пакету при предоплаті на 3 місяці, грн 5700 13800 Економія 450 26400 Економія 600 50400 Економія 1200 120000 Економія 3000
Можливість переносу невикористаних годин на інший місяць ( в рамках дії договору ) Так Ні Ні Так Так
Кількість виїздів спеціаліста в офіс х х х 2 4
Вартість години при оплаті за 1 місяць х 950 900 860 820
Вартість години при оплаті за 3 місяці 950 920 880 840 800
    Примітка:
  • Термін дії договору – 3, 6 місяців
  • Оплата послуг здійснюється у вигляді передоплати
  • Закриття виконаних послуг здійснюється після закінчення терміну дії пакета послуг
  • Мінімальний обсяг робіт при виїзді – 2 години
  • Ціни вказані у гривнях
    Пакет обслуговування програмних продуктів BAS може включати:
  • Надання кваліфікованих, доступних для розуміння Замовника консультацій.
  • Проведення робіт, пов'язаних із доопрацюванням системи (наприклад, розширення функціоналу або створення додаткових звітів).
  • Оновлення системи.
  • Проведення регламентних робіт, включаючи резервне копіювання.
  • Адміністрація системи.
  • Вирішення термінових проблем – наприклад, у разі збою системи.
    У рамках пакетів можуть виконуватись такі послуги:
  • Підключення продукту «FREDO Звіт» (продукт для формування та передачі електронної звітності)
  • щоденне резервне копіювання серверної бази даних
  • щотижневе резервне копіювання файлової бази даних
  • оновлення типових конфігурацій
  • оновлення платформи BAF
  • адміністрування списку користувачів
  • консультації з використання ПП BAS або інших програмних продуктів віддалено та/або в офісі клієнта згідно з умовами обраного пакету
  • контроль коректності відображення господарських операцій на базі даних
  • Для пакета Premium 100: тестування баз даних, підготовчі роботи перед закриттям періоду (переведення документів (відновлення послідовності партій та розрахунків), аналіз помилок та рекомендації щодо їх усунення).

Консультування може здійснюватися як телефоном, так і за допомогою віддаленого підключення до бази даних Замовника (в т.ч. і до робочого столу конкретного користувача), а також в офісі клієнта.

Пакет «Адміністрація»

Цей пакет розрахований на компанії, які не мають штатних технічних фахівців, які знають продукти BAS або особливості платформи BAF і вміють адмініструвати систему, а також здійснювати підтримку користувачів (консультування). Також цей пакет може бути цікавий на початковому етапі роботи з новою системою (або на етапі впровадження) компаніям, у яких є відповідні фахівці, яким просто потрібна первісна допомога у проведенні всіх необхідних робіт з базою даних.

    Адміністрація включає такі послуги:
  • • Інформаційно-технологічний супровід ПП "BAS" (ІТС)
  • • Підключення продукту «FREDO Звіт» (продукт для формування та подання електронної звітності)
  • • резервне копіювання бази даних
  • • оновлення типових конфігурацій
  • • оновлення платформи BAF
  • • тестування баз даних та виправлення помилок цілісності даних
  • • перевірка наявності та коректності даних в ІХ, що впливають на правильне ведення обліку
  • • відновлення баз даних із резервної копії
  • • встановлення програмного продукту
  • • встановлення та адміністрування серверів програм BAS
  • • адміністрування списку користувачів
  • • налаштування інтерфейсів та прав доступу користувачів
  • • консультації щодо використання програмних продуктів BAS в офісі клієнта та по телефону
  • • визначення індивідуальних налаштувань ведення обліку у програмних продуктах

Консультування може здійснюватися як по телефону, так і за допомогою віддаленого підключення до бази даних Замовника (в т.ч. і робочого столу конкретного користувача), а також в офісі клієнта.

Вартість пакету «Адміністрування» залежить від кількості користувачів (кількості клієнтських ліцензій), кількості баз даних і ступеня їх доопрацювання, а також від складу набору послуг, тому розраховується індивідуально для кожної компанії.

Остаточний перелік робіт погоджується та затверджується Замовником та Виконавцем.