BAS АГРО. ERP
259200 грн.

Рішення "BAS АГРО. ERP" призначене для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм. Рішення забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів в апараті управління підприємств, а також автоматизацію бізнес-процесів виробництва продукції рослинництва або іншої супутньої продукції і/або послуг.

Прикладне рішення "BAS АГРО. ERP" розроблено на базі флагманського продукту "BAS ERP" і містить всю функціональність цього продукту.

"BAS АГРО. ERP" автоматизує наступну галузеву специфіку:

Планування сільськогосподарського виробництва

Підсистема призначена для формування бюджетів, в яких надається можливість використовувати різні сценарії прогнозування. Все це дозволяє сформувати перелік робіт, матеріалів, витрат, які знадобляться для вирощування продукції.

У продукті реалізована функціональність транслювання результатів сільськогосподарського планування в екземпляри бюджету. Формування бюджету відбувається на підставі накопичених в інформаційній базі даних про доходи та витрати.

Розроблено функціональність створення технологічної карти поля – як документа, в якому плануються технологія виробництва, обсяги робіт, засоби виробництва і робоча сила, необхідна для їх виконання, а також розмір матеріальних витрат на вирощування продукції, з урахуванням попередників і передпопередників культур.

На підставі планових обсягів продажів продукції і затверджених технологічних карт в програмі формуються ресурсні специфікації і замовлення на вирощування продукції, які є джерелом для формування потреб рослинництва у сировині, матеріалах і трудових ресурсах.

Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків.

Дані можливості дозволяють істотно оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.

Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:

  • планування розміщення культур на полях
  • формування технологічних карт полів
  • визначення планової структури витрат по культурах і полях
  • формування балансу продукції
  • планування продажів продукції рослинництва
  • формування бюджетів
  • план-фактний аналіз сільськогосподарських витрат
  • аналіз структури собівартості біологічних активів
  • аналіз інформації про планові і фактичні витрати, накопичені на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт
Оперативний облік сільгоспробіт і послуг

Документи підсистеми призначені для реєстрації в оперативному обліку витрат, які далі стають джерелом даних для автоматичного формування документів регламентованого та управлінського обліків.

Розроблено функціональність оперативного обліку фактичних витрат з усіма подробицями і аналітикою полів, культур, працівників, марок техніки, аж до кожної одиниці трактора, комбайна, автомобіля або персоналу: агронома, тракториста і ін.

Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців.

Реалізована можливість обліку автотранспортних і механізованих сільськогосподарських робіт, що виконуються співробітниками для власних підрозділів, а також для сторонніх замовників. Підсистема дозволяє реєструвати сільськогосподарські і ремонтні роботи, що виконуються вручну для внутрішніх і сторонніх замовників.

У продукті передбачена можливість реєстрації факту зважування, оформлення супровідних друкованих документів для автотранспорту, що перевозить вантажі з току, на тік і всередині току для підробітку або сушки зерна.

Для формування документів по роботах допоміжних підрозділів використовується обробка, яка по аналітиці витрат розподіляє витрати на основне виробництво.

Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:

  • розрахунок заробітної плати водіїв і трактористів
  • облік нормативних і фактичних витрат палива
  • облік фактично використаних матеріально-технічних ресурсів
  • реєстрація факту зважування
  • розрахунок прямих та непрямих витрат по полях
  • аналіз обсягу збору врожаю, врожайність полів
  • аналіз витрат, накопичених на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт
  • аналіз рентабельності вирощуваних культур в розрізі полів
Розрахунки з пайовиками

Функціональні можливості продукту дозволяють автоматизувати облік власних та орендованих земельних ділянок та орендної плати пайовиками на підприємстві.

Продукт дозволяє вести деталізований облік договорів про паї з фізичними особами за територіальною належністю, даними про державну реєстрацію і видами земель.

Також передбачено нарахування орендної плати за паї та розрахунку ПДФО і військового збору з нарахованих сум в разі коли пайовиками виступають юридичні особи.

Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:

  • робота з договорами про паї
  • зміни розмірів оплат за договорами про паї
  • нарахування орендної плати за паями і розрахунку податків і утримань
  • закриття нарахувань орендної плати за паями за рік
  • відображення взаєморозрахунків з пайовиками грошовими та негрошовими засобами
  • реєстрація виплат за договорами про паї в міжрозрахунковому періоді
  • отримання даних за договорами про паї
  • план-фактний аналіз нарахувань орендної плати за паями в розрізі договорів
  • формування регламентованої звітності
Облік на елеваторі

Підсистема вирішує наступні задачі:

  • відображення виробничих процесів елеватора
  • лабораторний контроль якості зерна
  • контроль руху транспорту на території елеватору
  • наскрізний кількісно-якісний облік та формування звітності
  • розрахунок строків зберігання, розрахунок собівартості послуг елеватора
  • розрахунок сум послуг та виставлення рахунків власникам зерна
  • підключення до вагового обладнання, відеокамер, АСУ ТП

Для зручної роботи користувачів з підсистемою реалізовані автоматизовані робочі місця для різних ролей співробітників:

АРМ "Транспорт"

Автоматизоване робоче місце "Транспорт" призначене для реєстрації транспорту та контролю його пересування на території елеватора та поза нею. Робоче місце відображає довжину черги транспортних засобів, показує, в якій контрольній точці знаходиться той чи інший автомобіль. Передбачений контроль дозволу на в'їзд та виїзд з території транспортних засобів.

АРМ Транспорт

АРМ "Контроль якості"

Автоматизоване робоче місце для реєстрації результатів лабораторних аналізів забезпечує фіксацію в системі результатів аналізу зерна як в автоматичному, так і в ручному режимі, а також формування сертифікатів якості і актів розбіжності. АРМ "Контроль якості" зручне робоче місце для визначення необхідності в ступені обробки зерна.

АРМ "Зважування"

АРМ "Зважування" забезпечує безперебійну роботу ділянки зважування: отримання даних з вагового обладнання та коректність їх заповнення у системі, розрахунок залікової ваги, знижок та націнок, формату приймання та відвантаження зерна.

АРМ "Підробіток зерна"

АРМ "Підробіток зерна" призначене для відображення виробничих операцій з зерном та формування документів фінансового обліку.

В комплект поставки входять:
  • комплект документації.
  • дистрибутив платформи та конфігурації;
  • пільгова підписка на інформаційно-технологічний супровід (ІТС);
  • реєстраційна анкета;
  • ліцензійна угода;
  • ліцензія на використання цього програмного продукту на одному робочому місці –  ключ програмного захисту.
  1. Установка на робоче місце користувача.
  2. Первинне налаштування системи (базові параметри ведення обліку, створення користувачів).
  3. ІТС Проф на 3 місяці.
  4. 3 місяці безкоштовної консультації у компанії вендора.
  5. 1 годину навчання по роботі з програмним продуктом після встановлення та налаштування.
whatcaniget.gif


При покупці даного продукту Ви також можете отримати:
  1. Знижку до 50% при переході з 1С:Підприємство 7.7
  2. Обробку з імпорту платіжних доручень із системи «Клієнт-Банк» (з переліку вже розроблених). Сплачується лише настроювання на базі даних Замовника та навчання роботі.
  3. 20% знижки при замовленні з програмним продуктом до 20-ї години роботи консультанта (на навчання, оновлення типової БД, закриття періоду, підтримка користувачів, перенесення залишків та довідників із типових 1С:Підприємство 7.7).
  4. Безкоштовно - 2 години роботи консультанта (віддалено) протягом 1 кварталу після написання відгуку про нашу роботу та/або придбаний продукт 1С: Підприємство.
  5. Курс «Навчання» зі знижкою.